ПОРЪЧКИ
Не, възможно е пазаруване и като гост на сайта www.autobella.bg . Въпреки това Ви препоръчваме да се регистрирате като потребител. Регистрацията на www.autobella.bg е лесна и Ви носи достъп до пълните функционалности на сайта.
Част от продуктите на сайта ни са предназначени само за професионална употреба. Това са основно препарати с тегло на разфасовката от 5 кг.,10 кг. или 25 кг. Моля, свържете се с нас чрез нашата форма за контакти (линк към формата за контакти), за да получите индивидуална оферта.
Заплащането на поръчка се извършва по три начина:
• Плащане по банков път към фирмената сметка на Аутобелла ООД:
– Търговска банка Д АД
– BIC: DEMIBGSF
– IBAN: BG06DEMI92401000217696
• Плащане с наложен платеж при доставка с ЕКОНТ: клиентите плащат за покупка в брой или с банкова карта на всеки куриер или в офис на ЕКОНТ, с които се извършва доставката;
• Плащане чрез услугата “Гарантирано от ЕКОНТ с наложен платеж”. В нашия онлайн магазин може да ползвате предимствата на пазаруването с карта и плащането с наложен платеж едновременно с услугата “Гарантирано от Еконт с наложен платеж.”
При завършване на поръчката, избирате начин на плащане “Гарантирано от ЕКОНТ”. Въвеждате данните на картата си и потвърждавате поръчката. Сумата за стойността на покупката, доставка и връщане се резервира по картата Ви, без да се тегли. Когато получите пратката от куриер или в офис на ЕКОНТ, избирате дали да я задържите или да я върнете.
Ако я задържите, стойността на покупката и доставката автоматично се приспадат от картата Ви.
Ако върнете стоката, от картата Ви се приспада само цената на доставката в двете посоки.
След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус във Вашия профил в сайта ни.
ДОСТАВКА
Сpoкът зa дocтaвкa нa потвърдена поръчка e до 4 paбoтни дни.
Ако искате продукти с експресна доставка, след като направите поръчката ОБАДЕТЕ НИ СЕ. Ще доставим пратката Ви възможно най-бързо.
Електронен магазин “Autobella.bg” работи с куриерска фирма ЕКОНТ. Цената на доставката се калкулира автоматично на база общото тегло на включените в поръчката продукти и адреса за доставка въведен от клиента на стъпка “Завършване на поръчката”, при натискане на бутона “Изчисли цена на доставка”. Препоръчваме Ви доставка до офис на ЕКОНТ. По този начин цената на доставката ще бъде по ниска.
Възможна е доставка до два типа адреси:
• До адрес на клиента – куриерът ще Ви посети на посочения от Вас адрес.
• До офис на ЕКОНТ – може да посочите удобен за Вас офис на куриерската фирма като адрес на доставка и да получите от там поръчаните продукти.
В деня на доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер за връзка с куриера.
Препоръчваме Ви доставка до офис на ЕКОНТ. По този начин цената на доставката ще бъде по ниска, а и фирмата разполага с много и удобни офиси, които са на крачка от Вас. Така ще си спестите чакането на куриера и няма да бъдете зависими от него.
Препоръчваме Ви да се възползвате от услугата “Преглед на пратката” преди да я приемете или да я заплатите с наложен платеж. Услугата Ви дава възможност да проверите дали получената пратка съдържа всичко, което сте поръчали. Ако се установят транспортни дефекти, заедно с куриера ще можете да попълните протокол, който ги констатира.
ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ
Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без да са разпечатвани, без следи от употреба, с ненарушена кутия/херметическа опаковка, с всички етикети и придружаващи документи), в 14-дневен срок от датата на получаване. За да подадете искане за връщане, е достатъчно да попълните формата за връщане в клиентския Ви профил във autobella.bg.
Куриерските разходи по връщането на продукт са за сметка на клиента.
Продукти, които не подлежат на връщане са:
• зaпeчaтaни cтoки, кoитo ca paзпeчaтaни cлeд дocтaвкaтa им и нe мoгaт дa бъдaт въpнaти пopaди cъoбpaжeния, cвъpзaни c xигиeнaтa или зaщитa нa здpaвeтo.
• стоки с нарушен търговски вид, кoйтo не пoзвoлявa пocлeдвaщaтa им пpoдaжбa, кaтo нo нe caмo: стоки със следи от употреба, разпечатана капачка на продукт, нарушена кyтия, нарушена xepмeтичecка oпaкoвки и дpyги cxoдни cлyчaи.
За съжаление, поръчани продукти не могат да бъдат заменяни с други. Ако желаете продукт в различна разфасовка/грамаж от поръчания, може да направите нова поръчка.
Следвайте следните стъпки, за да върнете продукт:
Отидете в Профила си и изберете секция Връщания. Там ще откриете направените от Вас поръчки, както и тези, които подлежат на връщане. Попълнете формата за връщане и изпратете продуктите по куриер заедно с всички придружаващи получаването им документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид.
Куриерските разходи по връщането на продукт са за сметка на клиента.
Ще се свържем с Вас, когато връщането пристигне в нашия офис. Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще Ви информираме дали всички условия за връщане са изпълнени.
Веднага след като връщането бъде обработено, ще възстановим съответната сума по сметката, посочена във формуляра за връщане. След превод от наша страна, сумата ще е налична до 2-3 работни дни, според политиката на обслужващата банка.
гр.София, ж.к.Бели брези, ул.Звъника №4, ет. 5, ап.7, Аутобелла ООД